【Kari Jobe - Let Your Glory Fall】

 

A longing stirs in my soul

一個渴望在我的靈魂中激盪

Draws me near

把我拉近

Calls me close

叫我靠近

Deeper into this love

深入這份愛

That won't run out

取之不盡

Won't dry up

用之不竭

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

 

Only now will I come

只有來到你的面前

Before your throne, holy one

在祢的寶座前,最神聖的

By your thunderous grace

在祢如雷鳴般的恩典

Spirit flood, come flood this place

靈魂洪流,使這地淹大水吧!

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

 

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

 

 

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

Overwhelm my soul

淹沒我的靈魂

Let your presence flood my life, oh lord

讓你的顯現如同洪水般進入我的生命,喔!主啊!

Deep is calling to deep

深還要更深

Revivals tide, breaking free

復興的浪潮,打破自由

Jesus reign in this place

耶穌統治這地

Thirsty we cry, heaven in vain

我們乾渴的呼求,空蕩的天堂

 

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

 

Overwhelm my soul

淹沒我的靈魂

Let your presence flood my life, oh Lord

讓你的顯現如同洪水般進入我的生命,喔!主啊!

 

Break upon me now

打破我的束縛

Let your love crash down

讓你的愛來粉碎束縛

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

 

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

 

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

[X8]

 

 

Let it rain

讓雨降臨!

Oh, let it rain

喔!讓雨降臨!

Oh let it rain God, let it rain

喔神啊!讓雨降臨!

Oh let it rain

喔!讓雨降臨!

 

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

Overwhelm my soul (my soul)

淹沒我的靈魂

Let your presence flood my life, oh Lord

讓你的顯現如同洪水般進入我的生命,喔!主啊!

 

Break upon me now

打破我的束縛

Let your love crash down (crash down)

讓你的愛來粉碎束縛

 

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

Let your glory fall

讓你的榮光降臨

arrow
arrow

    園主 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()