close

 

VERSE 1

Who am I that the highest King

至高神啊!我是誰?

Would welcome me

你會歡迎我嗎?

I was lost but He brought me in

我曾是迷途的羔羊,但他買贖了我

Oh His love for me

喔~他給我他的愛

Oh His love for me

喔~他給我他的愛

 

CHORUS

Who the Son sets free

是誰的兒子釋放自由?

Oh is free indeed

喔!是真正的自由了。

I’m a child of God

我是上帝的孩子

Yes I am

是的,我是。

 

VERSE 2

Free at last

終於得到自由了

He has ransomed me

他已贖回了我

His grace runs deep

他的恩典深入我心

While I was a slave to sin

當我曾是罪的奴隸

Jesus died for me

耶穌為我而死

Yes He died for me

是的,耶穌為我而死

 

CHORUS 2

Who the Son sets free

是誰的兒子釋放自由?

Oh is free indeed

喔!是真正的自由了。

I’m a child of God

我是上帝的孩子

Yes I am

是的,我是。

In my Father’s house

在我父神的房子裡

There’s a place for me

為我留了一個地方

I’m a child of God

我是上帝的孩子

Yes I am

是的,我是。

 

BRIDGE

I am chosen

我是被揀選的

Not forsaken

不是被遺棄的

I am who You say I am

你說我是誰,我就是誰

You are for me

你是為了我

Not against me

不是與我敵對的

I am who You say I am

你說我是誰,我就是誰

arrow
arrow

    園主 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()